Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dorokto | użytkownik

imię i nazwisko adresGliwice zarejestrowany21.01.2008 @22:46:20 ostatnio na stronie06.05.2011 @11:29:11

profilowe by http://jakobina.digart.pl


Doroś.
Dorosia.
Dorosiex.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.dorokto.maxmodels.pl Gadu-Gadu5402349
digarty76 komentarze1360 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D60+kit, Sony DSC-H3, Zenit.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~brzydkieoczy    09.02.2009 @20:05:52
oho, dzięki
_______
'You lying bastards!'
~woodyallen    19.12.2008 @23:50:56
zapraszam do zapisania się poszukaj grupa ACZKOLWIEK
~dziubq    15.12.2008 @20:42:22
hhehe
ona nie,ale ja tak
~dziubq    15.12.2008 @19:01:09
heh dzięks
co to kapa?
~brzydkieoczy    30.11.2008 @15:21:18
ahaaa... to po prostu chciałam dodać jakiś charakter zdjęciu i tyle
_______
'You lying bastards!'
~brzydkieoczy    29.11.2008 @15:56:46
stylizacja? modelka była owinięta prześcieradłem i nic więcej. zero makijażu, uczesania. jak zawiał wiatr, tak włoski i prześcieradło się ułożyło. i moim zdaniem tak najlepiej jest. dlatego nie bardzo można w tej sytuacji mówić o stylizacji... jednak prześcieradło najbardziej odzwierciedlało mój pomysł na sesję i klimat, więęęc...
_______
'You lying bastards!'
~dziubq    28.11.2008 @02:04:44
hehe dzięki w zachwycie nad jej twarzą nie zauważyłem
~dziubq    26.11.2008 @20:10:08
tak jak Ci obiecałem for U
~dziubq    16.11.2008 @15:23:03
thx!
będzie especially for U jak się nacieszę wspomnieniami z lata
-remik    15.11.2008 @21:04:05
kwesia gustu
-remik    15.11.2008 @20:17:56
bo takie łuny mialy byc
~brzydkieoczy    13.11.2008 @19:40:47
hm, nie e. to chyba dlatego, że skanowane...
_______
'You lying bastards!'
~liefde    13.11.2008 @07:39:59
przesłona przy takim świetle nie mogła zejść po niżej 5 co wiążę sie z tym że nie wszystkie mogły być ostre , poza tym stwierdziłam ze zostawianie po boku zarośli jeszcze głupsza sprawa.
_______
nie dziękuj. zajrzyj.
~marzar    10.11.2008 @21:31:26
aaa tamczepiasz siębo w Gliwicach sam nie wiem na co polowaćpoleć mi coś
~brzydkieoczy    10.11.2008 @19:15:13
_______
'You lying bastards!'
~brzydkieoczy    10.11.2008 @19:12:01
przecież wiem ale śmiesznie wyszło- w psie...
_______
'You lying bastards!'
~brzydkieoczy    08.11.2008 @12:28:29
wartości psychicznej? hm, ładnie ujęte...
_______
'You lying bastards!'
~dziubq    03.11.2008 @00:56:48
hehe dzięki
~kamilturski    02.11.2008 @22:35:31
czekam na jakieś exstra foto ;> :> : >: > : >: >
_______
"robię to co lubię i nikt mi w tym nie przeszkodzi"
~dziubq    29.10.2008 @20:18:13
no coś mi się mylnęło z ustawieniami
dzięki!
~dominika332    28.10.2008 @14:17:59
frajerko znasz już dokładną datę wycieczki do wro? ;o
~liefde    27.10.2008 @18:21:27
Ty się rozpisałaś i mi się to zdjęcie tal naprawdę nie wiele podoba ,zrobione pod wpływem emocji -nie koniecznie dobrze wpływających na zdjęcie.

po piąte - nie 'Ado'
_______
nie dziękuj. zajrzyj.
~kamilturski    24.10.2008 @23:47:54
jou jou zapraszam do komentowania
_______
"robię to co lubię i nikt mi w tym nie przeszkodzi"
~dziubq    24.10.2008 @22:47:51
zrobiłem tam 2,5 tys fot ale jutro specjalnie for U leeds
-remik    23.10.2008 @21:11:44
konkurs nie jest oficjalnym konkursem digart tylko ktoś sie prywatnie bawi wiec jego "pozwolenie" nie jest w zaden sposob wiążące dla moderatorów digart.pl
a gdybym miał wstawić zdjęcie z tak ochydnym wielkiem napisem to wolalbym nie wrzucać nic. wiec wybacz
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt